:,(

Idag är jag inte glad:( Jonna fyller år snart och va bjuden på hennes fest som hon ska ha på lördag. Och jag har verkligen försökt att ta ledigt, men det går inte!!!:( Så besviken att jag måste missa denna fest. Vill så gärna träffa mina vänner som jag inte gjort på ett tag. Känns som jag jobbar FÖR mycket just nu! Missar allt roligt som händer. Men om man inte jobbar får man ju inget. Synd bara att man ska behöva jobba nästan varje dag en hel månad för att kunna få ut en skaplig lön som man knappt klarar sig på ändå! Önska att jag kunde få ett kanonjobb! Vardagar 8-16 vore en dröm i mina ögon som har jobbat helger hela min tid på arbetsmarknaden. Det tär på en att inte kunna umgås med nära och kära när man önskar och att missa massa roliga saker! Pallar inte jobba såhär och måste göra någonting åt detta snart. Men jag ska inte klaga egentligen. För jag har ju trots allt ett jobb:) Nu kommer snart Sofia hem och jag hoppas att hon kan få mig på lite bättre humör:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0