Ska aldrig mer åka till IKEA i Göteborg!!!


Nu äntligen har vi varit på ikea! Haha, värsta resan vi gjort på länge måste jag säga. Åkte nästan direkt när jag sluade vid halv 11 och sen hämta kärra. Tycker synd om stackars golfen som har fått släpa på den stora kärran!:) Tog ca 3 timmar att komma dit!! va nog där runt fyratiden. tog det vi skulle ha +lite till:P och sen gick mot kassorna. Handlade för ca 7000 kr ihop:/ Men det mästa va nödvändigt:P

På hemvägen skulle vi ta vägen förbi Trollhättan och släppa av FannyBanny:) men självklart missa jag avfarten. Så efter en bra stund märker Fanny att vi kört för långt:) haha typiskt när jag ska på personalfest! Så det blev ett antal mil extra!:/ Och självklart skulle bilen krångla så att vi va tvungna att stanna ett par gånger:D haha tur att man kan skratta nu efter:P Va inte glad att jag kom 3 timmar försent och missa all go mat på personalfesten!!!

 


Så när vi till slut kom hem sprang jag upp och sminka mig lite och stack direkt till strand där dom andra va.. Började ju med att chefen bjöd på shots för att jag skulle komma ikapp de andra:P Och det gjorde jag ju ganska kvickt!! Sen tog vi 3 taxibilar till Krog vid 1. Slutade med efterfest till kl 4 på! Så är lite trött idag kan man säga..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0