Påskhelgen:)

I torsdags va det dags att träffa brudarna på pims i Skövde över en fika! Jobbade på morgonen och fram till halv ett, sen hem o fixa och och åka vid två. Va lite partysugen, så det blev utgång på kvällen:) aldrig fel:P Kvällen blev en succse och hade jättekul. Vågade mig ut redan kl 14 på vägarna fast jag inte kände att det va helt rätt:/ inte bra! Men det gick ju bra ändå;)

Önskar jag kunde festa idag också, men har lovat att jobba på Krog & Kompani ikväll! Varit mycket jobb denna veckan, och det känns. Måste ta en nap sen när jag kommer hem så jag inte somnar på jobbet ikväll:P
Va med Ellika och kollade på deras lägenhet igår:) Jättefin! Vill också flytta!!:) Får nog ta o hjälpa min lilla fis att flyttstäda lite imorgon! En del kvar att göra kan man säga;)

Kommer lite bilder senare från i torsdags;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0