Söndag...

Va ju i Skövde igår hos Petronella och firade Sarah & Therese:) Blev god mat och mycket prat!

 



I helgen har man ju inte få lyckats sova allt för mycket. Blivit väckt av telefonen flera gånger! Haha får nog snart börja stänga av det på kvällarna när jag ska jobba dagen efter. Fast ni ska absolut inte ha dåligt samvete:) Det är bara att ringa om det är något! Ser fram emot morgondagen då jag får ha min lilla Elin hos mig på jobbet:) Alltid lika trevligt att ha lite sällskap i bakom disken;) Men i eftermiddag stänger jag min lilla reseption! Brukar göra det på söndagseftermiddagar då det inte ankommer några gäster. Skönt att va lite ledig iaf:) När jag kommer hem ska jag ta o sova i några timmar hade jag tänkt och sen vakna upp som en helt ny människa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0