Torsdag & snart helg!

Nu sitter jag på jobbet och har massor att städa idag:( Måste också fixa statistiken som jag glömt varje dag! Ska jobba på krog & kompani fredag och lördag. FAN, har börjat tröttna på att jobba! Kanske ska ta o bli pensionär snart:P hehe ne men man kanske skulle ta o satsa på nåt nytt!? Sökte ju lite nya jobb för ett tag sen, men inget med det. Har fått reda på att våra chefer kanske måste sälja hotellet, och då har säkert inte varken jag eller Ellika nåt jobb kvar. Vad ska man göra!? Jag vill inte va kvar i Sverige längre, vill bara bort!

 

Men nu har jag börjat på nytt, blir svårt men har vänner som stöttar:)♥ och det är jag oerhört tacksam för. Idag jobbar jag dubbelt på vandrarhemmet och samma imorgon + jobba på krog.. Så imorgon blir det ca 15 h jobb. Kanske ska ta ledigt därifrån på lör! Jag och Ell är lite sugna på Bys i Mariestad:P Fast vi får se hur det blir, måste ju åka till ikea nån dag snart me!! Aja det är mycket att tänka på just nu!


Så glad att jag har dig mitt ♥


Kommentarer
Postat av: Ellika

Glad att jag har dej med fisen min :)

Vi kommer att klara oss alldelse utmärkt!

Nu ska vi inte sitta och deppa utan ut i världen och se oss omkring. <3

Love you so much!

2010-04-08 @ 09:25:29
URL: http://elliikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0