Wonderful day:)

Hej hopp!!
Sitter nu på jobbet efter en härlig cykeltur till jobbet:) Solen skiner och vädret är underbart!
 Idag är jag ensam på jobbet, Elin är i skolan och arbetar med sitt projektarbete:)
Va meningen att jag, Elin & Pell skulle till skövde ikväll och skaka loss, men Elin
fick reda på att hon hade nationella prov på fredag morgon! Så det kanske
inte är så smart att festa dagen innan då;) Men jag och Ellika tar nog en
sväng ändå! Det är ju trots allt TORSDAG och jag är ledig imorgon förmiddag.

Färgade håret på Ellika igår.... och hon blev inte nöjd:/
Själv tyckte jag att det blev riktigt häftigt:) Ska nog
färga mitt eget hår rött nästa gång det blir dax igen;)


:(
Fortfarande ledsen över att jag inte kan åka till Mariestad
på Lördag. men men vad ska man göra. Det är bara att
jobba och se glad ut!;) Kommer fler tillfällen såklart ;)
Hoppas man får lite (tip) iaf så man kan glädjas över det:)
Skrev och frågade chefen på Krog & Kompani om det va
omöjligt att få ledigt på lördag och vi va redan 1 man kort.

Sen när jag & Ellika slutat ska vi ta en sväng på stan och
sen gå o lägga oss i kärringgrillen;) Blir en bra dag idag;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0