19/2 2010

Fredag idag!
Tråkig start på dagen. Bilnycklarna va putts väck i morse & efter 5 min låg dom där! Himla knepigt hörredu!
Idag blir det iaf en liten sväng på stan efter Fanny varit hos frissan:) Ellika och jag har fullt upp på jobben eftersom det är tennisturnering här i stan och folk vet inte om dom åker ut lr får vara kvar. Så det är himla rörigt i våra huvuden just nu:P

GRATTIS FANNY :)
Eftersom denna pinglan fyller hela 21 år idag blir det lite partej hemma hos mig ikväll!
Det blir jag, Johan, Frick & så klar Fanny & så kanske Sofia kommer sen en sväng när hon slutat:) Blir kanoners! 



Ha en bra dag! Det ska jag ha iaf:)
                           
                                                           

 

 


Kommentarer
Postat av: Ellika

jag hoppas ju innerligt att det kan blir några fler hahah :)

2010-02-19 @ 09:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0