En spark i baken!


Idag har jag tänkt att gå till gymmet och pumpa lite efter jobbet:) Måste ju va fit till sommaren:P Har bantat lite grann nu i vinter och lyckats gått ner ca 5 kg :) Så nu är det bara att sätta igång med träningen!
Kuren jag gick på heter Cambridgekuren. Man dricker måltidersättningar 3 ggr och dagen som tillsammans blir ca 470 kalorier. Kände mig pigg och sattsade på att gå ner ca 5-7 kg:P Lyckades gå ner 2 kg första veckan, och då åt jag ett mål om dagen som bestod av 100 g kolhydrater, 100 g protein & 200 g grönsaker. Ångrar inte att jag la ut pengar på detta, man får en rivstart och känner sig nöjdare med sin kropp. Så om det är någon som känner som jag (vill få en liten spark i baken och komma igång med täning) så rekomenderar jag att testa iaf:)


 http://www.cambridgekuren.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0