Helgen 26-28

Hela fredagen jobbade jag på Krog & Kompani! Magnus Carlsson va kvällens höjdpunkt! Hade det körigt ett tag, ca 450 gäster va helt galet mycket folk!! Men kvällen tog till sist slut och jag kunde åka hem och gosa ner mig i sängen hos min älskling:)
I lördags kom äntligen våran lilla kisse:) Nu ligger han här i soffan. Nu när vi varit borta hela dagen är han jättelekfull när vi kommer hem. Och jag är såååå trött!


Varit borta hela dagen igår och idag. Åkte till mariestad igår och festade loss med Tessan och Jonna:) Och idag har vi varit i Moholm hos Tommys pappa som fyllde år och ätit god mat!:P



Detta vad slutet på en bra vecka. Hörs imorgon då det är i början på en ny;)   Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0