Back to reality!

Nu är det måndag igen och sitter här på jobbet! I förmiddags va jag och Ellika en sväng på Jysk igen och kollade lite. Får så mycket ideér när man går och kollar sådär;) Sen åkte vi hem en sväng till mig och kollade till kissen och gick och åt lunch på Henrys. Bakpotatis fick det bli:P 
Så nu är jag tillbaka här igen, kom lite tidigare pga av att jag va på möte på Krog & Kompani kl 14, så då passar jag på att blogga lite;) Får jobba hur mycket jag vill i sommar, men har redan ett jobb på 75% och man vill ju ha lite semester också;) Längtar till vånan vecka på kusten! :D


Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Skulle vilja prata lite mer med dig angående skinnjackan :) Men du är aldrig inne på msn, så svårt att få tag på dig ;o



2010-03-02 @ 17:03:33
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0