Plask i bassängen!!

Nu sitter jag på jobbet.... Det känns i bena, så lika bra att sitta still:P Började 6.15 idag och slutade 11.30. Åkte med Ellika till arenan och beställde med oss mat och satte oss på hotellet och åt:P Sen åkte jag hem och tog tag i lite städning! LIKA BÄST, för annars händer det la inget;)

När jag har slutat vid sex ska jag, Elin & Lollo iväg till badhuset och dra några längder:) Längtar att få sätta mig i varmvattenspoolen som är 34 grader varm efteråt:) ahhhh!
Det är höjdpunkten med att gå till badhuset:D








SHIT, hittade denna bilden nyss. Detta kan man kalla för isgata :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Det var härligt! Varmvattenbassängen får bli på onsdag:D!

2010-03-11 @ 21:44:03
URL: http://elinmskagerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0