Stockholm Gärdet

Nu står jag här vi en dator på vandrarhemmet och har precis slutat kursen för dagen (skönt). Rummet va lite sämre än förväntat faktiskt, det var iskallt och trångt. Men nu har vi sagt till värden så tror han har lagt in lite mysiga filtar till oss:) 
Har varit grymmt segt att lyssna på föreläsaren idag, höll nästan på att somna på stolen i morse efter frukosten :P

Herregud va förvirrad jag var när jag kom fram igår! haha, fick bara följa strömmen och efter en stund va jag uppe på ytan:P Vågade inte på mig tunnelbanan så gick direkt till närmsta taxi. Den kostade 206 kr ut till Gärdet, inte så farligt faktiskt om man tänker på guidningen jag fick;) Så detta har varit som ett litet äventyr för mig! hehe

Måste ju självklart träffa min Manda när jag är på besök i storstaden! och så skulle Jonas vara här i ett par dagar också:) FULLTRÄFF
Så ikväll ska jag och min rumskompis bege oss ut på stan och möta upp dom andra och gå och sätta oss på något mysigt ställe och ta ett glas vin:)





Jag och Amanda på Björnes i Mariestad när vi träffades sist:)


Kommentarer
Postat av: maja

Hejsan! Söt blogg :)

Följa varandra via bloglovin?



Kraam.

2010-03-25 @ 15:58:45
URL: http://mayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0