träningsvärk is da shit!

Igår hade jag en ledig dag och tänkte att det va lika bra att åka en sväng. Fick för mig att åka till mina godingar i Mariestad. Och när jag kom fram hade Therese & Cissi lagat god mat:P Och en timme efter det åkte jag och Cissi till gymmet. Helt slut i bena efter tre pass!!! Men det är ju så gött med träningsvärk! Då känner man att man har gjort nåt:) 

Sen efter det var klockan redan sju och vi åkte hem till Cissi och slängde ihop en god fruktsallad:) Åkte hem vid halv nio och va hemma ca halv tio. Ingen vidare lång stund för lite mys inte:( Men det tar vi igen i helgen;) Puss på min lilla handikappade man där hemma:) ♥dig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0