trött

Igår hade jag min lediga eftermiddag, men den varade inte så länge tyvärr:P Micke från krog & kompani ringde och vill att jag skulle jobba på kvällen. Ja sa jag bara det inte blir för sent, ska upp o jobba tidigt. Ne då, runt 9 10 kanske. Men kom inte därifrån förns 23.10:/ Skönt att jag kom upp idag iaf:) Men är skapligt trött.

Fick min nya mobil igår me:D En iphone:P Synd bara att inga nummer finns kvar trots att jag  sparat dom på SIM-kortet:S Någon som vet varför?  





Har nyss fått reda på att katten kanske har skabb!!!:O Har sår i örat och i nacken och kliar sig! Men vi ska åka till vetrenären för att kolla om det är det. Stackars lilla Nisse! 
Man märker att han växer till sig, hoppar upp på saker utan problem och biter av mammis fina aloeverablommor!! AJA BAJA!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0