Hippedie hopp!!

Min lediga dag började med att en utvilad Bea gick upp ur sängen 10.30:P Att snooza är det bästa jag vet:)
Idag har jag lite ärenden att utföra, måste lämna in Bettans bil eftersom hon inte är hemma! och sen lite andra småsaker.
Igår va jag så snäll att jag monterade upp Ellikas garderob också! Tänk sicken tur hon har;) Får väl se om jag måste lägga in kläderna me:P

I helgen kommer min kära mamma och hälsar på :) Det är ju trots allt mors dag på söndag ♥ Kommer nog kanske va lite trött när hon kommer eftersom jag ska jobba på Krog & Kompani dagen innan. Men det får hon ta med en nypa salt;) Saknar henne så!


♥Gammal bild på mig & mamma från julen 2008♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0