Lördag!

Godmorgon!

Igår hade jag en trevlig kväll tillsammans med mina arbetskollegor:) Först hade vi bokat bowlingbana och sen bord på krog & kompani:) Vore dock roligare om alla hade varit med! Men det kommer fler tillfällen;)

Idag jobbar jag dubbelt. Började halv 7 i morse och jobbar fram till ca 12.00! Sen hem och vila upp sig för jobb mellan 16-19. Efter jobbet drar jag direkt till Mariestad för att festa loss lite:P Min bror Wille är på besök och har nyss fyllt år, så tänkte självkalrt joina dom på festen :) Sen senare ikväll blir det förhoppningsvis BJÖRNES där man får gratis inträde innan 00.00 om man anmält sig på evenemanget på facebook! Får väl försöka hinna;) 
Blir mycket att stå i idag, men det är man ju van vi nu:D så ska nog gå vägen denna gången me! Ikväll rockar vi loss Ellika!:D

På söndag hoppas jag få se filmen jag längtat efter att få se länge nu "I Love You Phillip Morris":) om nu inte en viss person redan smygkollat på den;) 

 
Älskar dig systra mi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0