Mmmm sol :D

Har varit en helt underbar dag med värmande sol:) Har hunnit med ganska mycket. Jobbat ca 7 h, träffas Sofia och suttit och solat på balkongen, fikat med henne, Billal, Anna & hennes kille och varit men Sofia på salongen medans hon slingat sig:) Dock hann jag inte att se slutresultatet för jag skulle iväg till jobbet! Men det blev säkert jättefint:) Ellenpellen är så duktig;) Nu ikväll ska vi slappa och må gött, hinner tyvärr inte vara med när godingarna spelar fotboll. Men kommer lunkandes sen och joinar grillningen:P Billal så glad över sin grill han fick i födelsedagspresent:D STEEEK!! Får ta hand och serva lilla Nisse nu med när Tommy är på KSS och opereras! Den lille godingen;) (hehe Nisse altså) ;)



Helgen har varit fin!! Umgås med vänner kan man aldrig få nog av:) Inflyttningsfest hos Elin i lördags & bio (Iron Man 2) i fredags! Tyckte den va helt klart sevärd. Krille va och hälsade på i lör på festen och fick för sig dagen efter att ta det årliga 1 maj doppet:p "inte klok" :D Fast det blev ju ett 2 maj dopp!! Rätt kallt må jag lova som bara doppa handen:P Skulle aldrig falla mig in och bada under 20 ;)
hehe neeee!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0