.....

Sitter här i min säng "hemma" i London och tänker....


Jobbat som en tok nu i 3 dagar och gått upp kl 7 varje dag:O inte ofta man jobbar så nu för tiden;)
Kom hem från jobbet ca 19.30 och har baaara slappat sen jag kom hem:K Funderar faktiskt på att
slappa i 3 dar nu innan jag åker hem till Sverige;P Inte för att det är så smart att strunta i jobb men
va faan, who cares;)
Bor ju ensam nu som det flesta kanske vet.. Min kära flat mate flyttade ju tyvärr hem till Sverige för
1 vecka sen. Haft jävligt kul tillsammans får jag lov att säga:) Känns tomt, men ändå rätt gött faktiskt!
Nu kan man ju bre ut sig som en säl i sängen;) But I miss you girl!

..wake up Natasa.. ;)

    

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Tänka sig, om exakt 21 dagar kommer jag hem
och då för att stanna;)Känns skönt att komma
hem och träffa alla vänner igen!Visst trivs jag
i London och har nu utforskat denna stad litegranna,
men har ju massor att utforska när jag kommer hem:)
Vadå, man kan ju alltidåka tillbaka om man känner för det;) 
Men jag tänker fortfarande på Norge!
Hade ju tänkt att åka dit innan det blev bestämt för London.
Kan precis göra vad man vill:K Så vi får se vart detta slutar!
Har ju också blivit inbjuden till
Bryssel av min Kimsan som också va lockande. Men det lutade
ändå mot Sverige!;) Det får räcka med att hälsa på henne över 
nyårshelgen:) Ska bli så kul! SAKNAR DIG KIM!♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0