underbar helg!

Kan säga att jag haft en jättebra helg hemma i Sverige:) Hälsade på hemma i Hova/Gullspång i fredags och träffade först mina godingar Amanda & Ellika och blev bjuden på blåbärspaj:) Sen fick det ju självklart bli en fika i fällan också med vaniljbullar;) Hehe och sen blev det några muffins hemma hos pappa Conny:) Allt känns så bra just nu! Livet flyter på rätt bra tycker jag:) Det enda som bekymrar mig lite nu är biljetten hem den 28:e som kommer bli svindyr:/ men det löser sig nog hoppas jag! Har varit hemma nu i ett par timmar och klockan sticker iväg fort som tusan. Så får nog lägga mig och krama kudden snart;) Imorgon blir det jobb mellan 14.45-22.00. Skulle tydligen va nån VIP-kväll. Kanske blir en och annan kändis man får se. Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0