Love the view!

idag har jag jobbat heeela dagen Angel Building som har den finaste utsikten ever:P
hade först på morgonen lunch med ca 250 gäster och drinkar/snittar för ca 500 gärster
på kvällen. much to do :) asså det är helt sjukt va fint London är på kvällen! ska nog sätta
mig uppe på 2:a våningen på en buss nån kväll och bara åka runt :).

det va en på jobbet som fråga mig idag. "du är svensk va?"  ja. "do you know what I meen... en stor stark, tack.



Ne nu har jag varit vaken sen 7 i morse och jobbat nästan 12 h, så nu är det dax att nana.
ska upp tidigt imorgon me!:( hade ju velat sova, men hee! då ska man till nån
vårdcentral ist. fattar inte vitsen;) ne men man måste ha en egen läkare här så vi
måste boka tid hos en. så dit ska vi imorgon kl 9.00.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0