Måndag!

Jahapp då är det måndag igen;) Suttit och pratat med Ellika nu i kanske ca 2,5 h över msn:P Det va ett tag sen vi pratade med varann så vi hade en del att prata om:) Nu ska jag strax hoppa in i duschen och åka iväg och hämta mitt bankomatkort som har kommit. Sen kl 18 så börjar jag jobba!

I helgen har jag och Erik varit och rännt på gatorna i Brick Lane. Finns massa marknader och skit att titta på. Här är te x en buss som är omgjord till en restaurang. Satte oss där inne och tänkte beställa mat, men de hade bara en massa organisk mat på menyn så vi struntade i de!

 

Krossad bil av nån knäpp nintendosak! haha

      

Och sist men inte mins lilla Erik:) Står och tittar på gamla militärkläder. Hittade faktiskt gamla polisjackor från sverige. 

                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0