almost there!

god morgon!
Sitter just nu på jobbet och bara längtar tills jag är klar! Ut ut ut i solen och gäs;)
Satt ju inne hela dagen igår för att jag höll på att tvätta och plocka lite.
En dag går allt bra att offra, men känner att det skulle jag inte gjort:P
Men fick va ute lite iaf.. Tog en mysig kvällspromenad med Janina !
Sen så hoppade jag in i duschen och fick sen för mig att ha lite hemmaspa:P
Gjorde ansiktsmask, målade naglarna & rakade bena:P Kan ju inte gå runt som
en varg nu när sommaren snart är här:O ;)
Tog nån bild på mig själv i masken men tror nog inte den ska visas offentligt!
Ni skulle bli livrädda:D


Ikväll kommer mamma:D Ser jag fram emot.
Men kom ju på att jag inte köpt någon födelsedagspresent till henne:O
Tänkte gå in på interflora och köpa en fin blomma och sätte ett kort i
"Grattis till världens bästa mamma♥":)
Det blir hon nog glad för hoppas jag:)
Vet inte än vad vi ska hitta på i veckan... Men gå ut och gå blir det iaf varje dag;)


♦Sen på fredag hoppas jag på gött väder så vi kan sitta o grilla och ta några kalla!♦



haha, jag & min gouing Jenny på Peace and Love i somras:D♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0