brum brum

Det blev ju ingen Lerum i helgen för oss:/ Mamma ringde i fredags och sa att hon hade fått maginfluensa:(
Stackars! Så istället åkte vi till Mariestad och hade filmmys med Cissi:) Gjorde en ovanlig men mycket god fruktsallad med lite exotisk toutch:P
Lördagen åkte jag och min Patrik till Sthlm och hämtade en bil han skulle köpa. Vi lånade pappas bil så jag slapp åka med en brummande bil hem sen;)
Efter vi åkt ca 50-60 mil kom vi hem, hoppade rakt in i duschen för att sedan gå till bowlingen och fira Johan som fyller 22 år idag! GRATTIS!! Hade roligt ett par timmar men sen va vi helt slut efter all bilkörning så vi va tvungna att nana.

Ligger fortfarande i sängen... men nu får jag dra mej upp och gosa lite me min nörd där ute:P
Ta en picknik idag i det fina vädret kanske!?:)




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0