fredag!

Det har varit jätteskönt att ha haft ledigt idag. Började med att gå en morgonpromenad på ca 40 min. jätteskönt!
Sen hem och städa klart;) Började städa igårkväll, men la ner det efter ett tag:P
Klockan två gick jag och mötte Petronella vid busstationen. Gick hem och lagade en god middag och sen satt vi och kollade på gamla kort från skoltiden:) Sen runt fem åkte vi bort till Marie och lilla Ebba-Marie och fikade litegrann.
Så söt hennes dotter är:)
sen körde jag Peo till bussen och efter en stund kom Emelie och hälsade på:)
Rickard skulle tattuera sig hos Drew, och då passade hon på att komma till mig en sväng! passade ju bra:)
Åt grönsaker och dipp och kollade på talang.






Nemen! varför är hennes naglar svarta??:O



Ne nu måste jag snart hoppa i säng om jag ska orka upp och jobba kl 6.30!
Nattinatti;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0