mysonsdag:)

Jobb jobb och åter jobb! Hoppas det visar sig bra på lönen nu;)
Annars blir jag ledsen i ögat!
Fick lite hjälp av mamma på jobbet i morse. Först med att äta
upp frukosten, hehe & sen med att stryka lite tvätt:)
Sen efter det åkte vi en sväng till FA fyndet och fyndade faktiskt;)
Köpte en ny matta att ha i hallen, nya gardiner, en vattenkokare
& ett strykbräda:) Bara ett strykjärn som fattas!:P
Sen efter det mötte vi Sofia och Frick på Bakgårn och åt lite lunch.
Blev pannbiff med potats brunsås och lingon.. muuuums!

Så nu sitter jag på jobbet igen och mamma och Sofia åkte en sväng
till systemet nyss. Tänkte ta med oss lite gött vin och kanske en 
kortlek och gå o sätta oss i Örthagsparken efter jag slutat myyyys:)

Sen får det bli att nana och upp o jobba imorgon igen. Dåligt samvete
som helvete nu när jag inte va ute och gick varken igår eller idag....
O sen blir det akohol i helgen.. inge bra:P
Får ta igen det nästa vecka ist;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0