Onsdag.

Idag jobbade jag fram till ca 12 och sen gick jag och fikade med Sofia:)
Gick in på hälsoaffären på vägen hem och köpte krom-tabletter. Nu får det bli
slut på godisätandet;P Orkar knappt att se mig i spegeln! Så efter jobbet imorgon
får det bli en långpromenad längs Lidan:) Hoppas på lite sol också..

 

Sen runt halv fyra åkte jag till Skövde för att träffa mormor, mamma, moster och kusin.
Mormor ligger nämligen på KSS och mår inge bra alls:( Så vill ju självklart träffa henne
och hoppas att hon blir på lite bättre humör. Åkte därifrån ca sju, följde med dom till
Falköping en sväng och fick lite grillad korv:) Så nu är det bara att försöka sova.
Börjar 6.00 imorgon:O ;)

Ååå fick en så fin orkidé utav mamma me:) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0