sammanfattning av helgen...

Så, nu är det slut på helgen och en ny vecka påbörjad. Helgen har varit skön med ledighet:)
I fredags kom Sofia och Frick hem till oss och hade fredagsmys med mat och godis:P
Faan Sofia, skratta aldrig sådär igen:D Skrattade så jag tjöt!
Lördagen började slapp och jag började känna mig dåligt:/ Typiskt när man är ledig!
Men icke stoppar det mig för att ha en rolig utekväll;) Therese, Vebba, Emelelie, Ellika & Fanny kom
förbi och piggade upp mig.. Sen gick vi till Italia på Deathfest. Inget för mig!;D Riktigt hård musik!. usch.
Sen runt halv 1 fick det va nog och vi gick vidare till stadt. Tog nån cigg och dansade loss lite, sen
var kvällen slut. När jag vaknade upp på söndagen mådde jag ännu sämre:/ men men..
Jobb ändå! Har tatt åt mig mammas tips att gurgla mig med vademecum:P Får väl sen om det blir bättre snart;)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0