sommar sommar efterlängtade sommar.... kom nån gång då:P

Varje gång jag sitter och kollar igenom sommarkorten från förra sommarn blir jag så glad:)
Måste ha varit den bästa sommaren i mitt liv! Hade så roligt med alla mina vänner.
Haha, mina och Emmelies efterfester som höll på ända till morgonen, smögenresan över midsommar, cissis och min resa till Sölverborg och sweden rock, min och annas vistelse på peace and love & självklart min snygga bränna;). Förra sommaren va helt enkelt perfekt;)

Men denna sommaren ska bli minst lika bra fast med lite mindre semester bara;)!
Sweden Rock i juni och Kreta i augusti och säkert lite därimellan:)

Ser helt enkelt fram emot sommaren otroligt mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0