spara vs slösa;)

så, nu har jag deklarerat. Ingen aning om jag får tillbaka pengarna innan midsommar eller i augusti. Spelar inte så stor roll faktiskt. Skulle ändå va rätt gött om man fick dom efter sommaren så man kan ta en resa:D Får väl helt enkelt börja spara:) Har faktiskt satt över en slant på sparkontot som jag tänkte spara. Hoppas bara att det inte blir som vanligt -oj! pengarna är slut. måste låna lite av mig själv!
Men det nog åt litegrann på SRF:D Så bra att ha en liten kassa att ta av då.
Snart är det dags, och det ska blir sååå jävla sköjj!


Sitter på jobbet här o hjäspar nu.. Vad händer idag tro!? Får nog bli en pw ikväll när jag slutat och sen mysa med en varm dusch och tv-titt:) Sen imorgon efter jobbet bär det av till Skövde och träffa brudarna:) Ska blir så himla roligt att träffas alihopa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0