weekend off.

Godmorgon alla glada:) Segt att gå upp i morse, men till slut orkade jag dra mig till duschen..
Idag bär det av till Lerum och mamma efter jobbet. Tog ledigt i eftermiddag så att jag och mig gouing 
inte kommer fram allt för sent;) Saknar min MAMMA.
Igår fick jag ihop nästan 12 h på jobbet.. Skulle få en leverans från jysk på 52 st nya madrasser hit.
När vi hade tagit bort alla madrasser från övervåningen och lastbilen var på infart hade dom endast med sig 
kuddar och madrassskydd:O Så då fick vi helt enkelt lägga tillbaka alla madrasser på sin plats igen! onödigt arbete lr vad!!:P Hur som helt va det ju gött att få timmar:K

Sen på kvällen när jag kom hem va grabbarna och anna i full fart med matlagningen;P Blev fläskytterfilé med klyftpot. och bea:) mums! Sen ble det lite tv-titt, jobbsökarna lr vad det heter och lyxfällan. Nyttiga program detdär;) ...Sen sängen!
Hoppas på fint vårväder i helgen!:) 
 


mami:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0