reunion

Igår var jag i Skövde och träffade mina töser Vebba & Therese:) Fikade/lunchade på Pims och hade jättetrevligt:)
Detta är ju mina gamla klasskamrater från gymnasiet som jag har haft otroligt kul ihop med. Har många roliga minnen från den tiden vi gick i skolan, och hoppas att vi kommer få många fler:)♥ Va ju tråkigt dock att inte alla kunde vara med! Petronella och Sara var ju saknade såklart. Men vi ses nån annan dag:)
Nu i helgen är jag ju ledig igen:) Så vi bestämmde att vi skulle ha lite skoj med lite fest och utgång. Skulle tydligen vara nån rockkväll på Italia. Kommer garanterat bli hur kul som helst!:)




Nu ska jag snart bege mig hemåt och laga pannkakor och vänta på att sofia ska kika förbi:) 
 

Saknar min älskling<3 men som tur är så kommer han ju på torsdag igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0