Mysvecka:)

Denna veckan har hitills varit super:) I måndags va jag med Sofia L och hade mysmiddag hemma hos mig efter jobbet. Blev min specialare med röd curry och cocosmjölk:P mums va de!
Sen igår (tisdag) lekte jag med Sofia B:) Hon kom till mig och åt lite rester från gårdagen efter förmiddagspasset:P
Sen la vi oss i sängen och kollade på Glee.. Jag va svintrött och somnade efter ett halvt avsnitt;) Mycket skönt. 
Sen va klockan snart 16 och det va dax att gå till jobbet igen. Hann med en mumsig glass på Birgers först såklart;) När jag jobbat i 3 timmar och kommer hem har sötingen gjort kokt korv i bröd och sprungit runt och plockat iordning i min lägenhet:) Tycket om dig!:) 

Fick också en söt liten chokladbit av lilla fröken:)
 



Snyggt att min fula tjockistv syns:P


Finisen Sofia Lannerås:) "Ja det kan jag göra, jag det kan jag göraaa";D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0