110506

Idag började dagen med en tripp till Skövde vid 8.30. Uppe alldeles för tidigt som vanligt:P Fick ställa om klockan när jag vaknade! Gick jättebra och blev jättefina bilder:) Tack Sarah! Kommer lite bilder senare, typ på måndag!

Sen när jag hade kommit hem la jag mig som en säl på soffan och kollade på ett avsnitt av Glee:)
Fick ett desperat telefonsamtal av Sofia, och strax därefter va vi påväg ut till sjön för att fiska:D
Spontant och det gillar vi;) Jan och några till som var där ute hade fått upp en fiktig baddare till lax:D
Önskar jag mä kunde få napp nån gång:( men det kommer väl efter lite övning;)
Nu har jag iaf mitt egna spö:) tihhi

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0