Valborg ihop med Emelie & Cissi:)

I fredags visste jag inte allt vad som skulle hända när jag kom hem från jobbet...
Efter ha pratat en sväng med Cissi så bestämde hon och emelie sig för att komma
till Lisch:) det gillar vi!
Vi tog några kalla på fredagen och gick en sväng till bowlingen och bugga loss lite;)
Efter det gick vi till "torggrillen" lr vad man ska kalla det nu :P kanske torgvagnen!
Fick sån himla magknip!:( Magen blir extra känslig när jag dricker och inte har ätit
ordentligt! Får skärpa mig och äta innan nästa gång! "efterfest" hemma hos mig med
8 mile, men stenslockna i soffan efter 5 minuter och vaknade upp på sama ställe dagen efter...


Dagen efter hade vi bestämmt oss för att gå till parken och sola! men hur kallt va inte det
när det blåste som hundan:O Som tur va kom Anna och sa att det va lä vid kanten av hennes hus:)
Så där låg vi sen ett par timmar och gäste;) Flickorna gick hem lite tidigare till mig och började med maten.
Sen va det dags att gå på´t igen..

   




poker med cheezballz:P







Kommentarer
Postat av: Petronella

Fan vilken skönhet du är Bea! Du passar skit bra i ditt mörka hår å den däringa vita toppen! :D

2011-05-06 @ 12:08:29
URL: http://petronellasorvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0